YENİ KAPİTALİZMİN BOŞ ZAMAN VE EĞLENCE ARACI OLARAK FACEBOOK OYUNLARI

Author :  

Year-Number: 2015-XXIV
Language : null
Konu : Sosyal Medya
Number of pages: 253-265.
Mendeley EndNote Alıntı Yap

Abstract

Keywords

Abstract

Keywords


  • Aydoğan, Filiz (2000).Medya ve Serbest Zaman. Om Yayınları, İstanbul.

  • Binark, Mutlu; Bayraktutan, Gülseli S. (2008) . Kültür Endüstrisi Ürünü Olarak Dijital Oyun, Kalkedon Yayınları, İstanbul.

  • Gordon, Marshall (1999). Sosyoloji Sözlüğü, Çev. O. Akınhay, D. Kömürcü, Bilim ve Sanat Yayınları, Ankara.

  • Freud, Sigmund (2000). Bir Yanılsamanın Geleceği: Uygarlık ve Hoşnutsuzlukları, Çev. Aziz Yardımlı, İdea Yayınları, İstanbul.

  • Horkheimer, Max (2005). Geleneksel ve Eleştirel Kuram. Çev: Mustafa Tüzel, Yapı Kredi Yayınları, İstanbul.

  • Oktay, Ahmet (2002). Türkiye’de Popüler Kültür. Everest Yayınları, İstanbul.

  • Dellaloğlu, Besim F. (2007). Frankfurt Okulu’nda Sanat ve Toplum. Say Yayınları, İstanbul.

  • Aytaç, Ömer (2002). “Boş Zaman Üzerine Kuramsal Yaklaşımlar”. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt:12, Sayı:1, s.231-260

  • Aytaç, Ömer; ilhan, Süleyman (2008). “Yeni Kapitalizmin Kaotik Evreni: Belirsizlik, Sömürü ve Ahlâki Kriz”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:10, Sayı:1, s.182-210.

  • Toprak, Ali vd. (2009). Toplumsal Paylaşım Ağı Facebook: “Görülüyorum Öyleyse Varım!”. Kalkedon Yayınları, İstanbul

  • Yurdigül, Aslı; Sekmen, Muhsine (2015). “Dijital Oyunlarda Korku ve Şiddet: League Of Legends Oyununun Göstergebilimsel Çözümlemesi”, Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi,7-8 Mayıs, Erzuurm, Bildiriler Kitabı, ss.130-142

  • MEB (1996). Örnekleriyle Türkçe Sözlük. Ankara: Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları TABLOLAR: Tablo 1: Demografik Bilgiler

                                                                                                                                                                                                        
  • Article Statistics